Wednesday 7 March 2012

1st Time...

Assalammualaikum, Selamat Datang Ke LissaZarra Collection.... 1st time buat blog, 1st time ada blog, 1st time nak main blog, dan semua nya 1st time...so, kalo ada tersalah apa2 tu almaklum lar yer...benda 1st time kan..hehe... Tentang diri saya, saya ni kiranya seorang wanita berkejaya lah hehe..berkejaya lar sangat...sudah berumah tangga dan sudah mempunyai dua orang cahaya mata..yang pertama Nur Ammni maliisa dan ke dua Nur Ammni Mya Zara..LissaZarra ni sempena nama depa dua lar....hehehe..opp terlupa suami tersayang Mohd Rizuan.....

Tetang LissaZarra collection, Saya belajar dalam jurusan Kejuruteraan Awan (Diploma Kejuruteraan Awam) di POLIMAS Jitra, hehehe tapi minat saya lebih ke arah seni, asal seni jer saya minat, asal minat jer..seni...seni gubahan hantaran, gubahan bunga, seni jahitan baju, seni jahitan manik, seni NYANYIAN...hehehe segalanya lah, lari bidang kan, tapi apa boleh buat, orang cakap seni dan bakat ni anugerah TUHAN...kita sebagai hambah allah ni, gunalah segala apa anugerah yang allah ta'ala berikan ni..kan kan...tapi x lar sampai nak jadi penyayi..hehehe...


Ni lar Keluarga Bahagia Kami, Gambar Raya Tahun 2011 hehe....

Harini 08.03.2012 kira hari pertama lah yer pembukaan LissaZarra Collection Blog's ni..hehehe saya janji akan jamukan anda semua dengan hasil koleksi, kesenian yang saya miliki..kejap yer....

No comments:

Post a Comment